czwartek, 8 września 2016

Prolog

Renee Delilah Parker opisałaby siebie trzema słowami: szalona, ambitna, zabawna. Nie jest typową dziewczyną - wpada w kłopoty w szkole, nie słucha rodziców oraz lubi się wymykać w nocy z domu. Nie może się doczekać końca liceum, bo wtedy w końcu będzie mogła skupić się na swoim ulubionym hobby - tańcu.  
Niall Horan jest rozrabiaką, który, tak się składa, nienawidzi Renee. Opisałby ją trzema słowami: samolubna, rozpieszczona i wkurzająca. Odkąd Rey przeniosła się do prywatnej szkoły trzy lata temu nie mogą się nawzajem znieść. 
Jedynie co muszą zrobić to przetrwać ostatni rok liceum, nie zabijając się nawzajem. Ale to może być trochę trudne, ponieważ oboje są uparci, wytrzymali i zdeterminowani. Ich różnice mogą ze sobą kolidować, ale jednocześnie jakoś się uzupełnić. Szkoda, że nienawiść jest dużo silniejsza od miłości.
A może jednak nie jest?

8 komentarzy:

  1. coś czuję że minie dużo czasu nim uda mi się przestawić na Rey, która nie wydaje się mieć wiele wspólnego ze swoimi poprzedniczkami (mimo, że mam świadomość, że to całkiem odrębne historie) Strasznie dziękuję za to, że poświęciłaś swój wolny czas i przetłumaczyłaś ten rozdział tak szybko

    OdpowiedzUsuń
  2. pomimo przyzwyczajenia się do grzecznej Rey udało mi się już wczuć w tą nową Rey. I chyba ta będzie moją ulubioną. Pomimo, że czytałam juz 1 rozdział to idę czytać tłumaczenie, BO MOGE!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest cudowne! Kocham ronnie za to że pisze takie cudowne opowiadania. I jak dzisiaj znalazłam ten fanfik to o mało że szczęścia się sie popłakałam♡ td czytałam chyba 6 razy a bias czytam 2. Jestem nienormalna wiem. I kocham cię za to że tłumaczysz ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaram się na maksa, serio! Nie mogę przestać piszczeć jak idiotka... chyba pora znaleźć dobrego psychiatrę :D
    Teraz tylko muszę się przestawić na nową Rey, a to może się okazać trudnee... Zobaczymy jak to będzie, lecę czytać! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. *,* o rany zupełnie się nie spodziewałam czegoś nowego wchodzę na swojego bloga a tam w powiadomieniach BUM "nowe tłumaczenie" od razu pisk, płacz i radość
    nie potrafię nawet opisać jak bardzo się cieszę a po samym prologu wiem już, że będę to ff kochać tak jak wszystkie poprzednie o Reyall <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekalam na nowe opowiadanie!!! Dziekujemy, ze tlumaczysz dla nas nowe przygody Reyall❤❤

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że każdy komentarz motywuje do szybszego tłumaczenia ;)

Szablon
Fantazja
Twitter